Friday, November 19, 2010

*~ KaWaN ~*

kawan !!!
ape tu kawan??? kenape perlu ade kawan???
camne nk cari kawan???
sume jwpn g soklan tu ader dlm diri korang...

bg aku.... kawan merupakan sebahagian dr idup aku... sebahagian dr family aku.... sebahagian dr kebahagiaan aku.... n sebahagian dr sumber insprasi aku..... selain dr anggota family, kawan mampu bg kite semangat n nasihat tuk kite lbh maju n berjaye...  tp kawan gak mampu mebuatkn kite jatuh n rebah...
jd kite kene pandai pilih kawan dan pandai menjage diri...
bg aku, kawan2 yg penah ku kenal sblm nie adelah t'baik...
membantu aku mase susah... bgembire sesame mase senang... study sesame... mengapai impian b'same...

kdg2 kite xsedar sape yg slalu ade disisi kita...
time kita susah ke, senang ke...
sbb kite slalu pk org yg tiada disisi kita..
time kite susah.. tapi ada disisi kita time kita senang..
lepas tu mula la kata diri kesorangan..
xde teman..
padahal.. kita yg xpnh nk amik peduli kehadiran org tu disisi kita... (diambil dr lan)

di kesempatan ni... aku nk ucap trime kasih banyak2 sbb koang sudi jd kawan, teman n sahabat aku...
walaupon aku camnie... suke kaco org... slalu wat hal... pinjam duit korang.... slalu nyusahkn korang...
kutuk2 korang... buli2 korang n macam2 lg... tanpe korang, aku xsampai tahap gini... kehadiran korang dlm idup aku mmg memberi makne... walaupon kadang2 aku nmpkmcm xhargai korang... tp dlm hati aku, aku ttp sayang korang sume... stiap kenangan kite b'same, akn tetap dlm ingatan aku.... all of u are the best frenz in my life (sori laa klu struktur ayat salah... xterer bi)... luv u all... <3

khas buat Civil student DAA'07... ump...

ahmed ridzuan : ang arr kawan sejati bg aku... mcm2 ang dh tolong aku... bg pinjam duit, bg pinjam barang,  ajar aku n macam2 lagi... kawan mcm ang mg ssh nk cari....
faris : hang mmg xlokek.. klu minx tlg mest xde masalah.... xpenah aku jumpe membe yg pelik mcm hang.... byk ilmu2 cinte nie....
haris : adek yg plg mude dlm kelas..... walau pon mude, otak bijak..... walaupon kata-kata sgt bisa... tp ati mmg baek....
faiz salebi :  membe aku yg plg cool... relax n tenang jew... ssh nk tgk hang marah.... aku usik camne pon, xpenah nk marah aku... slalu bg tips nk cari awek tuk aku.... huhu...
ayen : geng aku time melepak.. walaupon malas tp otak bgelige.... byk bde taw, slalu aku minx tlg... jarag die menolak... romeo malaya pon leh bg gelaran kt die ni....
yus : slalu slh cakap.... mmg jd bahan arrr.... hahahaha.... tp skunk ang dh brubah.... xder slh cakap dh.... peminat pon ramai....
kerol : plg giler computer... gamerzzz..... slalu jd rujukan psl laptop... geng lepak kt esso d malam ari.. mengenang nasib n sembag psl idup....
din : rummet aku yg best... byk bde taw... tp cool jew.... slalu setting laptop aku... nk tnyer psl kete, ie leh bg jwpn t'baek... bde aku xleh lupe, leh t'tido smbil angkat dumbell..
gopi : satu2 nyer dak india dlm kelas.... sgt bijak..... klu maen futsal... ssh nk lepas dr die...
syad : drifter t'baek..... abg plg katang... hahahaha.... klu tahan bole time futsal asik gune dade jew.... ske gelak kuat2....
wandan : anda mmg ilmuan t'sohor.... nmpk cool jew... tp giler2 jugak..hahahaha.... dlm2 byk2 org, aku pecaye kat ang jew klu nk bg pinjam kete...
man : pembahas t;baek laa dlm klas.... ati aku mest bdebar klu dgr ang present... dh mcm ahli potilik aku nengok...
alok : org yg sgt pelik..... ssh nk describe alok nie.... tp die arr bakal penganti azwan ali 1 ari nnt.... hahhaha...
kiut : mmmm... agak clumsy skit.... tp ang ttp stylo.... ptut arr senang dpt awek... huhu.... klu maen futsal, ang leh jd senjate rahsia....
fidy : rajin..... ade bakat jd mpp... walaupon aku xbape rapat... bg aku ang ttp dak yg baek....
kamil : mmg dak yg pelik.... byk benor pantag larangnyer.... kengkadang tu cakap pon ade slh.... slalu jd mangse buli.... sori sgt2 kamil... huhuhu....
im : mmg ang plg pelik dlm kelas.... mangse buli no 1 kt klas....walaupon ang blur, ang ttp org plg rajin study.... insyaallah 1 ari nnt ang akan bjaye....
min : brader plg tua dlm kelas.... t'sgt laa bijak... hebat men bola..... ramai awekzz.... hahhaha
wani : mmg racer arr.... ngeri aku nengok die bawak kete... sori laa sbb aku penah lagar kete ang.... hehehe...
mia : bdk gurl plg pandai dlm klas.... slalu ajar n tlg aku...  kawan baek (pompuan) yg aku ade...
silmi : muke garang.... tp ati ade baik...... huhuhu.... sanggup nk srh bapak die tlg aku time aku xdpt nk smbung degree dlu... tp aku plak yg segan nk trime p'tolongan die.... huhuhu....
kiela : kawan aku yg plg pndai b'fesyen.... sronok klu borak2 ngan die.... melayan jew....
ainnur : ank org kaye,,,, hahahaha..... baik orgnyer.... ske post bde2 jiwang kt FB... huhuhu...
cyla : ske gelak.... lawak skit pon nk gelak kaw2.... huhuhu... ahli group lab aku yg rajin... menyenangkn keje2 aku....
ira : cool jew slalu... walaupon cool, aku taw die pon giler2 sbenarnyer.... tp xtunjuk... xlokek.. senang klu nk minx tlg...
linda : bdk kecik..... ckp slalu kuat.... org yg pandai...klu die marah.. aku rase takot laa plak... huhuhu
ain : pendiam.... tp antara yg pandai gak arr dlm kelas... nie laa org slalu kate... diam2 berisi...
asma : nk kate blur... x jugak... tp aku tgk mcm relax jew gaye... steady jew..... slalu gaks arr tlg aku...
ika : klu tgk muke mmg garang.... tp ati baik.... die gurl p'tame yg tegur ku kt ump ni.... maklum ler.. aku ramai kawan...
huda : ssh nk cite.. aku pon xrapat sgt... tp yg ak taw dak ni dak baik laaa.....
zaa : org paggil die wekipedia... byk bde die taw..... mcm2 cerite leh dgr dr die.. huhuhu....
nana : ader sore yg merdu.. leh lawan misha omar ni.... huhu.... kengkadang die nie garang....
mira : bdk yg baek.... byk gaks tlg aku time 1 group dlu....

p/s : kawan mcm korang sume mmg ssh nk cari gnti..... huhuhu
--TaMMaT--

4 comments:

  1. hahahahahha.......azwan ali mg!!!!!
    xmau2.........btw thankz lah yerk sudi berkawan dengan aku....LOVE ABG RAY!!!!!

    ReplyDelete
  2. hhaaha.... ala,ang kn minat dunia2 artis nie.... hahahaha.....

    kite ttp kawan smpai bile2.....
    xder maknenyer abg ray....

    ReplyDelete
  3. terharu lorr..
    da nanges pon nih.. T_T sob2..
    rindu kawan2 semua..huk2..
    terutame naz!hua2..
    rindu na betha dgn kaw!

    neways.. bile mase plak aku selalu post
    mende2 jiwang kt fb nim..aishh~

    g0od luck utk korg semua.. =)

    ReplyDelete
  4. hahahaha.... nangis.. jgn xnangis....

    eleh... xmau ngakuu plak... stiap kali post.. mest jiwang...

    thankz.......

    ReplyDelete